Retour zendingen
Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer, maar geen enkel probleem om deze te retourneren. Bij Get Sparkled heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 14 dagen na de factuurdatum. Graag vragen wij je alle item’s die je retour stuurt netjes, ongeopend en in de originele verpakking terug te sturen. Om hygiënische redenen kunnen wij de Glitters en Face & Body Glue niet terug nemen. Deze producten kun je dus niet retourneren en/of ruilen.
Meld je retour VOOR HET VERZENDEN van je retourpakketje altijd eerst aan via retour@getsparkled.nl. Zo weten wij dat wij je retourzending kunnen verwachten. Je ontvangt van ons een retourformulier welke je bij je retourzending dient te voegen.
Na het aanmelden kun je je pakketje retourneren. Let op: Dit kan enkel via PostNL, omdat onze postbus van PostNL is.
Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon en een ingevuld retourformulier naar onderstaand adres:
Get Sparkled
Postbus 1815
2280 DV Rijswijk
The Netherlands
Na ontvangst van je retourzending ontvang jij een bevestiging en wordt het bedrag direct teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt maximaal 21 werkdagen.
Houd er rekening mee dat Get Sparkled retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. Stuur de artikelen die je wenst te retourneren of om te ruilen in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Er gelden tijdens de sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens de sale rekening mee moet houden is het volgende:
– Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
– Het retourneren van sale items is uiteraard gewoon mogelijk.
– Korting op korting is niet mogelijk, dus helaas gelden kortingscodes niet op sale items.
Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.
Retour beleid bij beschadiging of verkeerd item geleverd
Jouw tevredenheid is belangrijk voor ons! Dus werken wij er graag aan mee te zorgen dat jij tevreden bent over jouw aankoop.
Meld de retourzending altijd eerst bij ons aan via: retour@getsparkled.nl. Mocht je retourmelding een kapot of beschadigd item(s) bevatten door een fout van ons, dan vragen wij je hier een foto van bij te voegen en te wachten op onze bevestiging voordat je de zending retour stuurt. Heb je akkoord van ons ontvangen? Dan kun je het product(en) aan ons retourneren en zullen wij het gehele bedrag vergoeden binnen 21 dagen na het ontvangen van jouw retourzending. Retourzenden kan tot 14 dagen na de factuurdatum.
Zonder bevestiging van ons al retourneren? Dan vallen deze kosten voor rekening van de consument.
Get Sparkled is niet verantwoordelijk voor beschadiging of het kapot gaan van producten tijdens het vervoer. Hiervoor kun je het postbedrijf benaderen. TIP: Mocht je geen risico willen lopen op beschadigde producten tijdens het verzenden ervan; dan kun je je pakket altijd aangetekend (= verzekerd) laten versturen. Deze optie kan je aanvinken bij de keuze van een verzendmethode, tijdens het afrekenen.
Graag vragen wij je alle item’s die je retour stuurt netjes, ongeopend en in de originele verpakking terug te sturen. Tenzij het om een kapot of beschadigd product gaat, moet een product altijd in een nog verkoopbare staat worden ontvangen. Glitters, jewels en lijm mogen om hygiënische redenen niet geopend worden terug genomen. Geopende producten zullen niet in behandeling worden genomen en kunnen daarom ook niet worden vergoed.